Markedsføring af offentlige virksomheder

  • Idé
  • Problemer
  • Hvor mange har problemet
  • Hvem har problemet konkret
  • Tilbud
  • Strategi
  • Salg af idé

Foredraget handler om kommunikationsstrategier til borgere, politikere og pressen. Der tales meget om, at offentlige ledere skal arbejde mere end private ledere. Et indlæg på 2-3 timer med eksempler på, hvordan markedsføring kan benyttes i offentlig virksomhed, men også om hvordan man ofte har gjort det, uden at vide det var det, man gjorde.

Foredraget er meget aktuelt, når der skal skabes nye fællesskaber i kommunen og regionerne, og spørgsmålet må blive, for hvad skal vi kendes og af hvem. Det er spørgsmål, der stilles, når god markedsføring begynder.


Relaterede

Det ligger i ledelsen

Det ligger i ledelsen

Foredraget handler om at ledelse ikke er noget man kan tage, man skal vælges til det. Det handler også om synlighed, om mennesker og forskellighed. Hvordan man kommer igennem med s…

Ørskov Gruppen

Hvad kan vi hjælpe med?


Skriv til os, og vi vender tilbage hurtigst muligt

Ørskov Kurser og Foredrag

Petersmindevej 10
6900 Skjern

Tlf.: +45 97 35 13 55
E-mail: oerskov@oerskov.dk